Samsung B320 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung B320 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Hannah93 02-05-2010
Geschreven voor: Samsung B320 grijs

Ik ben erg tevreden met deze telefoon. Hij kan goed tegen een stootje (laat hem nog al eens per ongeluk vallen). De accu gaat minstens een week mee en het smsen en bellen gaat ook prima. De geluidskwaliteit vind ik ook eigenlijk ook in orde, in tegenstelling tot sommige anderen. Het enige minpuntje is dat je er niet zoveel extra dingen mee kunt doen. Verder erg tevreden!

Jan195412 21-11-2009
Geschreven voor: Samsung B320 grijs

Gekocht ter vervanging van Nokia 6100. Dus basis ding.
Geluid is inderdaad niet super. Verder werkt alles heel eenvoudig.
Vooral blue tooth met autoradio (handsfree) is super handig. Werkt prima.

Kuffuh 21-05-2009
Geschreven voor: Samsung B320 grijs

wat mij betreft een miskoop. Het belangrijkst wat hij moet kunnen (bellen) gaat niet goed, omdat het geluid ontstellend slecht is (vergeleken met mijn oude Motorola c139). Zo slecht dat ik gesprekken soms moet verbreken (het klinkt vooral heel dof).

wrakker 05-01-2009
Geschreven voor: Samsung B320 grijs

fijne telefoon licht goed in de hand grote toetsen duidelijke display accu gaat ongeveer een week mee

allewedertje 11-12-2008
Geschreven voor: Samsung B320 grijs

Deze gsm gekocht ter vervanging van mijn Nokia 6103. Reden was hoofdzakelijk de prijs en het uiterlijk. Maar het toestel valt flink tegen ! De batterij gaat maar een paar dagen mee (nochtans zit in dit toestel dezelfde batterij als in mijn SAMSUNG C260 die het meer dan een week uithoudt), het geluid tijdens het bellen klinkt dof, alsof ze aan de andere kant een doek voor hun mond hebben en ook het sms-en gaat niet zo snel als bij Nokia. Een beetje een miskoop dus, de volgende wordt van een ander merk !